Skip to main content

بازاریابی با زبان بدن خیلی راحت تره!!!

بازاریابی یک فعالیت اجتماعی و انسانی است. این فعالیت اجتماعی و انسانی زمانی می تواند راحت تر باشد که بازاریاب بداند با شناخت زبان بدن می توان موفق تر و راحت تر به فعالیت های خود بپردازد. زبان بدن یا همان زبان جسم می تواند به کمک بازاریاب آید زیرا، با استفاده از این ترفند می توان حرف هایی که در مذاکره ها گفته نمی شود را درک کرد. اگر شما یک بازاریاب یا فروشنده هستید باید بدانید که شناخت لازمه ی حرکت موفقیت آمیز شما در تجارت است و شناخت از زبان جسم هم جزیی از شناختی است که در بازاریابی به آن نیازمند هستید و برای یک بازاریابی موفق باید با این زبان هم آشنا باشید.

“حالت اکی یا حلقه یکی از پرکاربرد ترین حالت هایی است که می توان به وسیله دست ها برای نشان دادن موافقیت با موضوعی از آن بهره برد. این علامت در قرن نوزدهم در ایالات متحده امریکا ظاهرا توسط روزنامه نگارانی متداول شد که تلاش می کردند با استفاده از اختصار ها عبارت های رایج را با زبان بدن کوتاه تر نمایند. شکل گرفتن دست ها در حالت حلقه نشان دهنده حرف اول کلمه انگلیسی اکی است. این حالت از زبان بدن به سرعت توانست در اروپا و اسیا رواج یابد.”

بخشی از کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش

کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش با گردآوری نکته های مختلف و متعدد از زبان بدن و کاربرد های آن در بازاریابی توانسته است آنچه که یک بازاریاب و فروشنده برای موفقیت نیاز دارد را در دسترس علاقه مندان قرار دهد. این کتاب با حجم کوچک و در عین حال غنی خود می تواند به فعالیت های فروش جانی دوباره بخشد و چارچوب جدیدی را نسبت به کسب و کار بگشاید و بعلاوه راهنمای بسیاری از علاقه مندان در حوزه ی بازاریابی و فروش باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

 

شماره تماس جهت مشاوره!