Skip to main content

آیا محتوا می تواند نقش مهمی در بازاریابی داشته باشد؟

محتوا نقش مهمی را در بازاریابی های امروزی دارد. این حوزه می تواند در بخش دیجیتال و یا آنلاین بسیار اهمیت داشته باشد. دنیای تجارت، نیازمند داشتن محتوای مناسب است. محتوا مانند یک قرار ملاقات عاشقانه است اگر همه ی چیز ها را در مرتبه ی اول بگویید مسلما نمی توانید قرار دومی داشته باشید!!! زیرا واقعیت این است که تمام جذابیت های خود را ارایه کرده اید. توجه کنید، که محتوا در هر ملاقات باید جالب توجه باشد. به همین علت در بازاریابی باید توجه کرد که محتوای ارایه شده، چگونه می تواند مخاطب را جذب کند.

واژه های کانونی و اهمیت آن ها

واژه های کانونی همان واژه هایی هستند که در بازاریابی محتوا اهمیت دارند این واژه ها می توانند به بازاریاب کمک کند تا محتوای خود را با آن ها در گوگل ارتقا دهند. بنابر این بسیار مهم است که، بازاریابی در شبکه های مجازی با توجه به واژه های کانونی پیش رود تا مخاطبان در سرچ گوگل بتوانند با محتوای تولید شده آشنا شوند.

چرا محتوا مهم است و در تجارت به آن نیاز است؟

بازاریابی دیجیتالی نقش گسترده ایی در دنیای تجارت دارد اما، همان گونه که یک تلویزیون، رادیو، مجله، کتاب بدون داشتن محتوا؛ بدون مخاطب و یا مشتری است در این شیوه از کسب و کار ها نیز نبود محتوای مناسب و اثر بخش، تمام فعالیت های بازاریابی را بی نتیجه خواهد کرد زیرا، در صورت نبود محتوا نمی توان مشتری یا همان مخاطب را جذب کرد و در نتیجه تمام فعالیت ها به شکل نامطلوبی در فضای مجازی رها می شوند و این حالت به نفع هیچ کسب و کاری در دنیای تجارت نخواهد بود.

لزوم توجه به محتوای غنی و هدفمند در بازاریابی و در راستای جذب مشتری و سهم بیشتر از بازار، سبب می شود مخاطب همواره به دنبال دست یابی به این گونه از محتوا ها باشد و در نتیجه در چنین حالتی کسب و کار های الکترونیکی رشد بهتری خواهند داشت و سود و فروش بیشتری نیز کسب خواهد کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

شماره تماس جهت مشاوره!