Skip to main content

آموزش ویزیتوری، باید ها و نباید ها

By اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

ویزیتوری شغل پر استرسی است. اما راهکار هایی که در آموزش ویزیتوری بیان می شود می تواند تا حدود زیادی راه را برای شخص روشن کند و استرس های بی مورد او را بکاهد.یکی از مواردی که در آموزش ویزیتوری مهم است این است که، امور بایگانی یا هر فعالیتی به غیر از فروش را در ساعات فروش متوقف کنید. در ساعاتی که قرار است فرآیند فروش را انجام دهید باید تمام هم و غم شما مشتری باشد. در ساعات کاری فقط و فقط به مشتری توجه کنید.

در آموزش ویزیتوری باید بدانید که موفقیت هایی که قرار است کسب کنید یک شبه حاصل نمی شود. اگر شما با یک برنامه منظم و سخت کوشی در طی یک روند مستمر فعالیت کنید مطمئن باشید موفق تر خواهید بود بنابر این؛ تمام ذهنیت خود را بر یک فرآیند مستمر تطبیق دهید.

آموزش ویزیتوری و همدلی

از موارد مهم دیگر در آموزش ویزیتوری این است که با مشتریان خود احساس همدلی کنید. همیشه به دنبال این باشید که آن ها را درک کنید و از تقاضاهایی که از شما دارند مطلع شوید. همدلی به معنای این است که احساسات مشتری را درک کنید. در واقع به زبان ساده تر همدلی به معنای این است که با کفش مشتری قدم بزنید بدون اینکه از تاول پا رنج ببرید! با چشم او محصول یا خدمت خودتتان را ببنید به شرط این که نازیبایی های محصول و خدمتتان را هم نقد کنید!… همدلی با مشتری در آموزش ویزیتوری به معنای این است که؛ شما باید بتوانید نگرانی ها، نیاز ها مشتری را درک کنید بدون اینکه خود این حالات را واقعا تجربه کرده باشید.

زمانیکه با همدلی ویزیتوری می کنید بهتر می توانید به مشتری خود کمک کنید تا به آن چه می خواهد دست یابد.

در آموزش ویزیتوری همواره یادتان باشد که شما یک نیروی بیرونی نیستید که بخواهید با فشار بر مشتری او را وادار به خرید کنید، شما کسی هستید که چالش های مشتری را با چشمهای او می بینید و در نهایت به مشتری کمک می کنید تا راه حل های شما را از منظر چشمهای خودش ببنید!

آموزش ویزیتوری و سوال پرتکرار

در آموزش ویزیتوری با یک سوال پرتکرار از جانب مشتریانتان مواجه می شوید و آن این است که؛ “این محصول یا خدمت برای من چه فایده ای دارد؟؟” برای چنین سوالی جواب خوبی پیدا کنید و سرسری از آن نگذرید… زیرا مشتری به دنبال جواب قاطع از شماست.

آموزش ویزیتوری مجموعه ایی از باید ها و نباید هایی است که می تواند طی یک روند مستمر به نتیجه رسید اما یک شبه پولدار شدن را جدا از گوش خود بیرون کنید…!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  


 

 

شماره تماس جهت مشاوره!