آموزش-بازاریابی-مجازی،-معرفی-محصول-در-تلگرام-یا-اینستاگرام, بزاززاده

آموزش بازاریابی مجازی، معرفی محصول در تلگرام یا اینستاگرام

شبکه های اجتماعی و تکنولوژی همواره بر روی فرآیند ها و آموزش  بازاریابی اثر گذار بوده است. از بین چندین شبکه ی اجتماعی که در دنیای کنونی کاربرد دارد، تلگرام و اینستاگرام برای کاربران ایرانی بسیار پر اهمیت است بنابر این، در دنیای کنونی تجارت دیجیتال بسیاری از مدیرانِ شرکت ها و ساز مان ها در تلاش هستند تا برنامه های آموزشی کارمندان خود را متحول کنند و  به آموزشِ بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام بپردازند.

آموزش بازاریابی مجازی، معرفی محصول در تلگرام یا اینستاگرام

انتشار محتوای مناسب با توجه به زمان مناسب در این دو شبکه ی مورد علاقه مردمِ ایران می تواند فروش را متحول کند. بسیاری از بازاریابان تلاش می کنند تا در دوره های آموزش بازاریابی از طریق تلگرام و اینستاگرام شرکت نمایند تا بتوانند فعالیت های کاری موفقیت آمیزتری داشته باشند.

با توجه به بررسی رفتار کاربران ایرانی در استفاده از شبکه ی تلگرام و اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که لازم است یک بازاریاباب در آموزش بازاریابی به این نکته دست یابد تا در چه زمانی مطلب ها، تبلیغ ها یا عکس های مد نظر را بر روی این شبکه ها قرار دهد تا مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و بتواند از این طریق مشتریان را به خرید محصول یا خدمت علاقه مند کند.

سحر خیزی در آموزش بازایابی با تلگرام و اینستاگرام

با توجه به شرایط کشور ایران و ترافیک اول صبح در بیشتر شهر های کشور؛ بسیاری از ایرانیان ناخود آگاه مجبورند در ساعت های اولیه صبح ترافیک صبح گاهی را تحمل کنند. بسیاری از این افراد در صف اتوبوس یا تاکسی منتظر می مانند تا نوبت آن ها فرا رسد. حال با توجه به این نکته در بسیاری از آموزش بازاریابی از طریق اینستاگرام و تلگرام تلاش شده است به بازاریابان آموزش کافی داده شود تا مطلب های مفید یا محصول و خدمت جدید خود را در بین ساعت های اولیه صبح بر روی این دو شبکه ی اجتماعی قرار دهند. کاربران مجبورند در ترافیک معطل شوند و این برای یک بازاریاب هوشمند یک فرصت منحصر به فرد است تا محصول خود را در فضای مجازی تلگرام یا اینستاگرام عرضه کند. ساعت های پر ترافیک صبح گاهی در ایران بین ساعت هفت تا نه صبح است که عالی ترین زمان برای معرفی و نمایش محصول در فضای شبکه های مجازی است. بسیاری از کاربران ایرانی در این بازه ی زمانی به بررسی حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

آموزش  بازاریابی در فضای مجازی نیازمند بررسی دقیق رفتار مصرف کنندگان است؛ بنابر این اولین نکته برای دست یابی به عادت مصرف کنندگان و موفقیت در فروش، داشتن تیم تحقیق بازار و بررسی رفتار مصرف کننده است. در آموزش  بازاریابی از طریق تلگرام یا اینستاگرام به بازاریابان آموزش داده می شود که تیم تحقیقات بازاریابی مکمل موفقیت یک بازاریاباب است؛ در نتیجه فعالیت بازاریاب در دنیای مجازی باید با فعالیت تیم تحقیق بازار و رفتار مصرف کننده در یک سو قرار گیرد.

در مطلب های آینده بیشتر به بررسی ابعاد دیگر این موضوع خواهیم پرداخت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید