زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

آموزش بازاریابی اینترنتی و اشتباه های رایج در بازاریابی ایمیلی (قسمت دوم)

بازاریابی اینترنتی یکی از شیوه های بازاریابی است که در تجارت های امروزی مورد توجه افراد بسیاری در عرصه ی کسب و کار قرار گرفته است یکی از بخش هایی که در آموزش بازاریابی اینترنتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است بازاریابی ایمیلی است. این نوع از بازاریابی گرچه کم هزینه است اما، نکته های زیادی را در بر می گیرد و به همین علت در آموزش بازاریابی اینترنتی تلاش می شود تا با آموزش مجموعه ایی از نکته ها از بروز اشتباه در بازاریابی ایمیلی جلوگیری شود.

آموزش بازاریابی اینترنتی و باید و نباید های بازاریابی ایمیلی

ایمیل کاری را طولانی نکنید! یکی از مسایل مهم در آموزش بازاریابی اینترنتی به خصوص بازاریابی ایمیلی رعایت اصل اختصار است. ایمیل های کاری باید کوتاه باشد و اصل مطلب را بیان کند. این نوع از ایمیل ها نباید مانند یک مقاله ی بلند در یک مجله باشد زیرا برای مشتری صرفه جویی در زمان بسیار مهم است. بنابر این مختصر و مفید ایمیل کنید.

اگر قصد شما این است که تاکید های ویژه ایی را در ایمیل خود بگنجانید این اصل را در آموزش بازاریابی اینترنتی در نظر بگیرد که در یک پاراگرافِ دو خطی یا سه خطی فقط مزایا را شرح دهید و به حاشیه نروید.

در آموزش بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است که ناشناس نباشید! بنابر این در قسمت فرستنده نام خود و فعالیت تجاری خود را بنویسید. اگر ناشناس ایمیل کنید به طور حتم ایمیل شما از سطل آشغال مشتری سر در می آورد.

اگر دوست دارید که مشتری بلافاصله ایمیل را باز کند به این نکته در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه کنید که از آدرس ایمیلی استفاده کنید که مشتری آن را می شناسد.

گرچه آموزش بازاریابی اینترنتی ریزکاری های خود را دارد اما، با رعایت یک سری از مسایل می توانید از بازاریابی ایمیلی استفاه کنید و ضمن صرفه جویی در هزینه با مشتری راحت تر ارتباط برقرار کنید.

تهیه و تدوین: تیم تولید محتوا


ممکن است به مقالات زیر علاقه مند باشید :

آموزش بازاریابی اینترنتی و اشتباه های رایج در بازاریابی ایمیلی (قسمت اول)

از بازاریابی ایمیلی چه می دانیم؟

آموزش بازاریابی در شبکه های مجازی: لطف کنید به روز باشید!

 

 

دیدگاه بگذارید

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.