سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

برای انجام هر فعالیت بازاریابی بایستی یک تیم تشکیل داد؛ برای اینکه شرکت ها و کارخانه ها در مرحله اوج به سقوط کشیده نشوند و بتوانند به شکل مستمر در بازار حضور داشته باشند اتاق فکر باید در مورد مسائلی همچون انتخاب محصول جدید و شیوه قیمت گذاری و مسائل دیگر را بررسی کند. اتاق فکر همچنین می تواند با ارائه راه حل های خلاقانه به ماندگاری شرکت کمک کند.

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *